Palautus

PALAUTUSOIKEUS

Stylebox tarjoaa tuotteilleen 14 päivän täyden palautusoikeuden. Jos ostoksestasi on kulunut 14 päivää, emme valitettavasti voi tarjota sinulle hyvitystä tai vaihtoa.

Jotta tuotteesi voidaan palauttaa, sen on oltava samassa kunnossa kuin sen vastaanotit. Käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessaan.
Palautuksen viimeistelemiseksi tarvitsemme kuitin tai ostokuitin.

Voit aina ottaa meihin yhteyttä kaikissa palautuskysymyksissä osoitteessa info@stylebox.fi

MAK­SUN PA­LAUT­TA­MI­NEN

Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä. Jos sinut hyväksytään, hyvityksesi käsitellään ja hyvitys lisätään automaattisesti luottokorttiisi tai alkuperäiseen maksutapaasi tiettyjen päivien kuluessa.

PALAUTUKSEN TEKEMINEN

Jos et ole tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin, voit palauttaa tuotteet. Tällöin sinun tulee kirjata palautus meille ja liimata palautusosoitteella varustettu tarra paketin päälle.

NÄIN TEET PALAUTUKSEN:

Pakkaa palautettavat tuotteet laatikkoon ja kiinnitä palautuskortti laatikon päälle.Pakkaa tuotteet huolellisesti niiden omiin alkuperäispakkauksiinsa. Tuotteiden lähetykseen voit käyttää muutakin kuin alkuperäistä Stylebox-pahvilaatikkoa – tärkeintä on, että tuotteet on hyvin suojattu. Kiinnitä tarra, josta ilmenee lähetysosoite, paketin päälle. Jos käytät alkuperäistä Stylebox-laatikkoa, varmista myös, etteivät vanhat osoitetiedot jää näkyviin.

Vie paketti Postin palautuspisteeseen
Postin palautukset tulee jättää Postin palvelupisteeseen. Säilytä palautuskuitti, jonka saat palvelupisteestä.


Hyvitys
Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden hinnan, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi. Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun palautuksesi on rekisteröity onnistuneesti.